Czy muszę założyć konto żeby móc zrobić zakupy w waszym sklepie?

Nie trzeba zakładać konta żeby kupić produkty AlpaQori. Założenie konta jest dobrowolne, dzięki niemu dodatkowo możesz śledzić status bieżącego zamówienia, sprawdzić historię zamówień oraz przejść przez proces zamówienia dużo szybciej bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

Co zrobić kiedy występuje błąd przy logowaniu do konta?

Upewnij się, że wpisywany przez ciebie adres e-mail jest taki sam jaki został podany podczas rejestracji. Pamiętaj, że logowanie do konta nie jest tym samym co zapisanie się do newslettera. Jeśli nie pamiętasz hasła kliknij tutaj.

Jakie są całkowite koszty wysyłki na terenie kraju?

W naszym sklepie internetowym oferujemy darmową dostawę, bez względu na wybrany sposób płatności – z góry czy przy odbiorze – w każdym przypadku nie ma dodatkowych, ukrytych kosztów.
Po więcej szczegółów zapraszamy do skorzystania z zakładki ‘Dostawa i płatność’ na stronie głównej.

Jakie są sposoby dostawy?

W ramach darmowej przesyłki na terenie Polski umożliwiamy dostawy Pocztą Polską lub firmą kurierską DHL.

Czy możliwa jest wysyłka międzynarodowa?

Tak, sprzedaż międzynarodowa obejmuje kraje Unii Europejskiej, Norwegię i Rosję.
Przesyłka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej i wynosi 38 zł.
W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu.

Jaki jest czas doręczenia przesyłki?

Zależy nam by Klient otrzymał zakupiony towar w możliwie jak najszybszym czasie, dlatego też przygotowanie zamówienia do nadania i dostarczenia go przez kuriera to zazwyczaj od 2 do 5 dni roboczych. Zamówienie przygotowywane jest do wysyłki zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Jakie formy płatności mam do wyboru?

  • płatność online, która umożliwia dokonywanie bezpiecznych i błyskawicznych przelewów z większości polskich banków
  • tradycyjny przelew na konto – przelew bezpośrednio na konto sklepu Alpaqori
  • płatność kartami
  • płatność online za pośrednictwem PayPal
  • za pobraniem – płatność u kuriera przy odbiorze przesyłki

Więcej informacji na temat płatności można uzyskać w zakładce ‘Dostawa i płatność’.

Czy jest możliwy odbiór osobisty zakupionego produktu?

Prowadzimy tylko sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego.

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Jeżeli z jakiś powodów nasze produkty nie spełnią Twoich oczekiwań, możesz je zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny wraz z załączonym formularzem zwrotu. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce ‘Reklamacje i zwroty’.

Jakie są zasady reklamacji?

W przypadku reklamacji należy odesłać nam reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacji towaru. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu.
 Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce ‘Reklamacje i zwroty’.

Jakie korzyści przynosi zapisanie się do newslettera?

Dzięki zapisaniu się do Newslettera AlpaQori będziesz jako pierwsza dowiadywała się o nowościach, wyprzedażach i akcjach promocyjnych. Zapisz się teraz.

Chciałbym kupić wasz produkt na prezent. Czy możecie go dla mnie zapakować?

Każdy produkt wysyłamy w pudełku z logiem AlpaQori, dodatkowo jest on owinięty papierem dekoracyjnym. Na prośbę klienta możemy zapakować pudełko dodatkowo w formie prezentu. Napisz do nas na adres e-mail sklep@alpaqori.pl żeby ustalić szczegóły.

Chciałbym kupić wasz produkt na prezent. Czy dowód zakupu może być wysłany na inny adres?

Oczywiście! Napisz do nas na adres e-mail sklep@alpaqori.pl z informacją na jaki adres mamy wysłać dowód zakupu, a na jaki przesyłkę z prezentem

Czy mogę dodać prywatną wiadomość do przesyłki?

Nie ma problemu! Skontaktuj się z nami na adres e-mail sklep@alpaqori.pl żeby uzgodnić szczegóły.

Jak czyścić szal z wełny baby alpaka?

W celu utrzymania wyjątkowej jakości oraz uniknięcia uszkodzeń, szale AlpaQori należy prać tylko chemiczne oraz prasować parą w niskiej temperaturze.

Aktualizuje...
  • Brak produktów w koszyku.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera!